Uw inrichter voor kantoor en magazijn

Over ons

Blok-Interrek is graag bekend als uw inrichter voor kantoor en magazijn.

Dit dekt dan ook voor een groot deel de lading waar het in ons 3.500m² grote bedrijfspand aan de snelweg A20 in Rotterdam om draait.

Zo’n 50% van onze omzet is gebaseerd op het inrichten van magazijnen.

Hiervoor werken wij met producten van gerenommeerde West-europese fabrikanten en hebben wij een afdeling met gebruikte materialen.

Naast alle verschillende uitvoeringen aan magazijnstellingen leveren wij ook een uitgebreid programma aan magazijnbakken, werkplaatsinrichtingen en intern-transport middelen.

 

De andere 50% van onze omzet komt uit het inrichten van kantoren.

Blok-Interrek onderscheidt zich hierin van haar concurrenten, door niet te segmenteren.

Wij kiezen niet voor uitsluitend de beter gesitueerde bedrijven of juist uitsluitend voor de ondernemers die zo goedkoop mogelijk uit willen zijn, omdat andere investeringen prioriteit hebben.

Blok-Interrek probeert een oplossing te bieden voor iedere portemonnee. Zo is er op onze afdeling "gebruikt" vaak een leuke deal te maken. Mocht er toevallig net als u kijkt, niets staan dat u bevalt, is prijstechnisch de stap naar nieuw kantoormeubilair uit onze showroom “Budget” redelijk te nemen. Op deze afdeling is een scherpe prijsstelling de eerste prioriteit, terwijl een moderne uitstraling en een goede kwaliteit zeker hoog in het vaandel blijven staan.

Voor de bedrijven die echt iets meer te besteden hebben tonen wij, op de bovenverdieping van onze showroom, kantoormeubilair van diverse fabrikanten, waarbij juist  de uitstraling en de mogelijkheden de eerste prioriteit hebben en de prijs, hoe belangrijk ook, op de 2e plaats komt.

 

Heeft u dan uiteindelijk uw keuze gemaakt, dan kunt u uw bestelling vaak direct meenemen.

In onze magazijnen proberen wij veel uit ons assortiment voor u op voorraad te houden.

Vanzelfsprekend bezorgen onze chauffeurs uw bestelling ook graag bij u op locatie.

Veel van onze producten worden ongemonteerd geleverd. Vaak kunnen er ook goede afspraken gemaakt worden over het inhuizen van uw bestelling of de montage hiervan.

Al onze logistieke medewerkers beschikken over een heftruckcertificaat en een VCA-opleiding en voldoende ervaring om de plaatsing van uw bestelling vakkundig uit te kunnen voeren.

 

Al vele jaren voldoen wij aan de strenge eisen van de ISO-certificering 9001:2015. Natuurlijk gaat er ook bij ons wel eens iets fout. U zult zien dat dit echter sporadisch is en een onverhoopte klacht altijd professioneel en binnen onze mogelijkheden snel wordt behandeld.

 

Kortom bij Blok-Interrek zult u zich als KLANT KONING voelen.

 

De openingstijden van onze showroom zijn:

Maandag t/m vrijdag, van 07:30 t/m 16:30